2015. április 25., szombat

JOKER!!!!

Bizonyára minden DC fant örömmel töltött el a hír, amikor is bejelentette a Warner, hogy nem állnak meg, és újabb képregény  adaptáción törik a fejüket. Sokan, köztünk én is, azt gondolták, hogy egy újabb remake lesz. A fórumos barangolásaim során rengeteg találgatásba botlottam. Legtöbben mérget vettek volna rá, hogy egy újragondolt Zöld Lámpás filmet kapunk majd. Ez passzolt volna a 2013-ban megkezdett vadi új franchise-ba, de hamar elhaltak a fórumtémák. Aztán csodák csodájára megszületett a hír, hogy Suicide Squad címen David Ayer rendezi a képregényekből már ismert bűnöző csapat első (igaz nem tudjuk, hogy milyen lesz, de reméljük nem utolsó) mozifilmjét. Joker szerepére Jared Leto került, akit én már az első pillanattól azonosítani tudtam kedvenc viccmesterünkkel. Azt sokan tudják rólam, hogy nem vagyok a Nolan éra híve, és nekem szinte egyáltalán nem tetszett benne Heath Ledger mint Joker. Épp ezért is örülök neki, hogy végre igazán képregényesre sikerült venni a figurát a ma kiszivárgott legfrissebb, és majdhogynem teljes alakú fotó alapján, melyet maga a rendező osztott meg Twitteren a nagyközönséggel. A szám tátva maradt, és végre azt nyugtázhattam, hogy remek kezekbe került a rendezés. IGEN! Ő az a Joker kérem szépen akire oly sokan vártak a filmvilágban! 

"Happy Anniversary Mr. J!"

Amerikai premier: 2016 augusztus 5.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése